:: Me ::

:: Me ::
Tuhan memberikan kita dua kaki untuk berjalan, dua tangan untuk memegang, dua telinga untuk mendengar dan dua mata untuk melihat. Tetapi mengapa Tuhan hanya menganugerahkan sekeping hati pada kita ? Kerana Tuhan telah memberikan sekeping lagi hati pada seseorang untuk kita mencarinya. Itulah Cinta ...

Monday, July 11, 2011

sedarlah sesunguhnya cinta itu indah..

Saya sayang awak bukan kerana paras rupa..mahupun harta yang kamu miliki..
kerana bagi saya itu semua bukan nilai kasih sayang saya terhadap awak..tapi apa yang ada
dalam hati saya hanya awak selamanya..tapi awak tak penah paham dan mengerti apa yang saya rasa..
mentari akan muncul diukuf jika ia diisinkan wujud dan menyinari hari-hari yang datang...
kesunyian hidup membuatkan seseorang itu akan belajar erti kematangan dalam cinta....
kesakitan yang dihadapi adalah penawar segala kedukaan...kadang kala tangisan yang muncul dari kelopak mata yang pedih itu amat memberi ketenangan kepada seseorang itu...cinta yang dipertahankan tidak akan mungkin rapuh ditelan zaman...nilai kasih sayang akan terletak diatas kejujuran,kesetian yang dilafazkan..
itu yang dinamakan cinta...

No comments:

Post a Comment