:: Me ::

:: Me ::
Tuhan memberikan kita dua kaki untuk berjalan, dua tangan untuk memegang, dua telinga untuk mendengar dan dua mata untuk melihat. Tetapi mengapa Tuhan hanya menganugerahkan sekeping hati pada kita ? Kerana Tuhan telah memberikan sekeping lagi hati pada seseorang untuk kita mencarinya. Itulah Cinta ...

Tuesday, July 5, 2011

nie la adik aku yang paling aku sayang...
walaupun kadang2 die nie suka wt peragai yang aku rasa nk jew hempuk die kt dingding...
kadang2 die nie nakal sangt mengalahkan budak baru lahir..
biasa la ank lelaki corng la kn...
memg cm nie la die...
die nie suka ikut mood die..bila die ok..layan aku pun bek...
tpi bila die x ok layn aku cm ap lg..
papew pon kakak syg kamuu ever and ever lah...
kamu corng jew adk akak..so nakal cm ne pon still syg kamu..





No comments:

Post a Comment